luni, 9 martie 2020

de 9 martie...

Îmi pare rău că nu mai sunt prezentă printre voi...sunt aproape 6 ani


Câteva poze care să vă amintească...





Un comentariu:

Unknown spunea...

Mi-a fost diriginta 4 ani de zile. Din 1988 pana in 2014, cand am revazut-o ultima oara la o intalnire in Zavoi, pe parcursul anilor am trait cu senzatia ca doamna diriginta a aflat secretul tineretii fara batranete, pentru ca mi-a parut neschimbata fata de prima zi cand, din fericire, am cunoscut-o... Aceleasi bucle blonde, dar, mai cu seama, acelasi zambet ingeresc, aceeasi privire extrem de intelegatoare. Suava, delicata, abisal de fermecatoare, doamna diriginta ramane un model de super-femeie! Iar sufletul dansei este, cu siguranta, in pace si desavarsire! Suntem, cu totii, mai bogati doar pentru ca am avut norocul sa o cunoastem !