luni, 23 septembrie 2019

Au trecut cinci ani...

Mă gândesc cu pioșenie la ce s-a întâmplat pe 23 sept.2014, și acum nu-mi vine să cred că așa ceva era posibil. A fost cineva care pentru noi însemnă mult, o seamă de sentimente pozitive și acum regrete, o viață împreună, cu bune și cu rele și dintr-o dată...nu mai este ființa dragă...






După cinci ani de neființă... Dumnezeu să o ierte ! ...cu toate că la un asemenea om care a fost, cu toate calitățile, fără greșală în fața lui...ar trebui să fie milostiv numai  pentru noi toți ceilalți...

Amin

Un comentariu:

Unknown spunea...

Mi-a fost diriginta 4 ani de zile. Din 1988 pana in 2014, cand am revazut-o ultima oara la o intalnire in Zavoi, pe parcursul anilor am trait cu senzatia ca doamna diriginta a aflat secretul tineretii fara batranete, pentru ca mi-a parut neschimbata fata de prima zi cand, din fericire, am cunoscut-o... Aceleasi bucle blonde, dar, mai cu seama, acelasi zambet ingeresc, aceeasi privire extrem de intelegatoare. Suava, delicata, abisal de fermecatoare, doamna diriginta ramane un model de super-femeie! Iar sufletul dansei este, cu siguranta, in pace si desavarsire! Suntem, cu totii, mai bogati doar pentru ca am avut norocul sa o cunoastem ! (Mihaela Bordu)